Hostattack!!!!

2008-10-19 - 20:09:58
Jag är visst inte så bra på det här med att blogga (skämms) men jag glömmer helt bost att jag har en blogg. Men nu är jag tillbaks en lite sväng i alla fall :D hoppas någon blir lite glad ;)

Har lämnat av J på stationen idag, känns inte som det vr så länge sedan jag gjorde det men det har gått över 2veckor i mellan.
Han kom i onsdags em men jag har tyvärr inte varit så rolig att umgås med. Är sjuk lr har varit i alla fall. Hostar och snorrar och är på allmänt lättretat humör USCH!!! skämms för det med. Men helgen har varit underbar för det, gått på bio och tittat på film och bara varit med varandra.
Det har blivit mycket resprat och planering. Bara 4veckor kvar nu, pirrigt :D
Vi har försökt hitta något vandrarhem i Buenos Aires men det verkar inte så lätt, har bara hittat massa hotel som kostar massor :S Vet du något så kom gärna med tips!
I morse tog vi en lång och härlig promenix med vovvarna. Till en början var jag så irriterad, det är inte lätt att gå med hundar som knappt kan gå i koppel :( men jag lugnade ner mig och njöt av Js sällskap och det fina vädret.

I veckan har jag inget jobb :S går neråt just nu på tvätteriet och jag har smått panik. Vad ska jag göra hela veckan? Känns konstigt att inte jobba och sen måste pengarna in. Skulle vara skönt att börja träna igen men om förkylningen ej är bättre i morgon så måste jag hoppa det med. Är förövrigt innen på min 4vecka men snuva och en jäkla hosta. Hostade i 30min konstant i fredags på BION!!!! jag trodde jag skulle dö och att någon skulle vända sig om och säga till mig att vara tyst. Jag hade retat ihjäl mig om någon hostat så som jag gjorde. Så typiskt att jag fick en sådan hostattack när jag satt där. Har nog aldrig i hela mitt liv varit med om det innan, sjukt.
Vi såg Step brothers, nämnde nog inte det. Helt ok film men inget bio material precis.

Nä nu ska jag ta och göra mig en kopp ChaiLatte och se vad som finns på dumburken.
Tjingeling!!!


 så söta!




Så Söta!






 
Postat av: linn

hihi aa!

2008-10-20 - 19:32:31
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: linn

nja.. alltså.. jag vet inte riktigt.. mian känslor är fuckt up och sen så jag vet inte.. i flera veckor har g gått runt och undrat om jag är kär i honom.. NÄR VET MAN TT MAN INTE ÄR KÄR LÄNGRE??!! .. =( det värsta är att det var ajg som vile ta en paus, men nur gråter jag för at jag saknar honom.. det är sjukt.. varför är det så?.. är rädd, för att jag ska saknar honom och vill ha tillbka honom och då har HAN upptäckt tt det är han som inte älskar mig.. och han lämnar mig ch då är allt mitt fel... :( har så mkt i skolan cokså, är stressad och usch! bara lite jobbit just nu, det fixar sig!

2008-10-20 - 22:15:01
Postat av: Hanna

Krya på dej! Förkylningen försvinner nog iaf när ni kommit till värmen. Underbart!

2008-10-21 - 14:38:07
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Anna

Jisses, ni far snart, helt sjukt! :O äre pirrigt??? :D :D stackars dej, krya på dej! <3

2008-10-22 - 18:52:29
URL: http://annanorlin.blogg.se/
Postat av: Hanna

Absolut :) Jag är på vad som helst som är barnvänligt :)

2008-10-26 - 17:17:14
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0