Shopping och Hotellmys....

2008-09-30 - 19:34:46
Fasikens vad tiden går fort... Imorgon är det redan Oktober, igen. Jag tycker inte det var länge sedan det var Oktober förra året. Ganska skrämmande men samtidigt väldigt underbart för snart åker vi. Imorgon är det 1 månad och 18dagar kvar tills vi lyfter. I helgen var J här och vi in handlade lite mer saker till resan. Det blev sovlakan, flygkudde, packpåsar, böcker så som Spanska på resan och Portugisiska på resan. J fick sig också en ryggsäck så han har något att packa i. Nu tror jag att vi har allt vi behöver med oss på resan men det blir säkert att man hittar något litet till.
Snart blir det till att prov packa och se så man får ner allt man ska och vill ha med sig, ryggan får dock inte väga mer än 20kilo så det måste jag kolla med. 

J kom till mig i torsdags förra veckan och stannade tills idag. Vi har haft det helt underbart. J hade bokat in 1natt på hotell i Jkpg. Så i lördags åkte vi in och gick lite på stan i det underbara höst vädret sen blev det till att checka in. På rummet fanns det champanj, choklad, frukt och badrockar, hihi så mysigt. Detta var en tidig födelsedags present för han kan inte komma ner när jag fyller år nästa vecka. Han är helt underbar.

Imorgon blir det jobb igen, var hemma i dag för jag mådde piss när jag vaknade imorse. Jag tror jag börjar bli riktigt förkyld, fan det har jag varken tid eller råd till. Så ikväll blir det till att äta alvedon innan läggdags så jag är pigg imorgon bitti kl 04.50 när jag måsste upp. Jobbar 06-14 denna veckan så jäkla jobbigt. Jag är nog den morgon tröttaste människan som finns. MEn det måste ju göras pengarna måste in.
På tal om pengar så blir det mycket utgifter i Oktober. Jag ska vaccinera mig, klippa mig ochbetala en mobilräkning på 1400kr. Så jag kan inte bli sjuk!

Ciao!!!!


Puss!


                       Höst promenix!
Postat av: Anna

vilken mys helg! :D va fina bilder!!

2008-10-01 - 18:48:30
URL: http://annanorlin.blogg.se/
Postat av: Anna

ahh präst!? haha jisses ;P

2008-10-01 - 21:25:27
URL: http://annanorlin.blogg.se/
Postat av: linn

vad mysigt det lät =) !!!

2008-10-03 - 10:39:22
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0