Uppdatering!

2009-12-11 - 11:36:38

Ja då var det ett tag sedan jag skrev igen. Jag är alldeles för lat för att skriva varje dag. Vet ej vad jag ska skriva och det händer inte så mycket i mitt liv just nu så jag låter det gå ett tag så jag får lite att berätta ;)

Vad har hänt då?!
Jo jag har varit hos Maya i Järfälla som för ett tag sedan flyttade dit från Umeå. Så nu är det ganska nära. Det blev en heldag med massa julgodisbak. Vi gjorde Knäck, pepparkakstryffel och saffranskola. Knäcken blev inte jätte bra för vi hittade inte lakrits grejerna som skulle vara i så vi tog hockey pulver istället. Men de smakar typ ingenting. Och saffranskolan smakade knappt något saffran. Men tryffeln blev super god :D

I veckan här så var jag på Julshow med min Johan och hans familj. De var jätte mysigt och var duktiga dom är på att sjunga. Det var Måns, Sonja, Sanna och Shirley som stod på sen. Åh gud vad fin och charmig Måns är. Jag har alltid tyckt han ser super bra ut. Nu är han ännu finare ;)

Jag har hunnit med en del Julklappsköp. Har några kvar men snart är listan avklarad. Svårast är nog Pappa och Tommy. Hmmm skit svårt. Men jag tror jag vet vad pappa ska få om det hinner bli klart i tid ;)
Det är ju några stycken att köpa till men det blir inget dyrt bara något litet. Men det är väl tanken som räknas, hoppas jag :S

Ikväll kommer mamma och plast pappa Jonas på besök. Dom ska stanna till söndag. Det ska bli jätte skoj :D Vet bara inte riktigt vad vi ska ta med dom på. Blir väl att visa slottet och kyrkan en sväng på stan och middag hos Johans päron.
Vi får väl höra oss för vad dom vill göra.

Igår bakade jag lussekatter. Det luktade underbart i hela lägenheten. Bullarna blev ganska så stor :D och super goda.

Nä nu ska jag avrunda. Ska ut på stan en sväng och prova en topp/klänning jag har hittat som jag vill ha till juldagen/annandagen. Sen ska jag städa innan Mamma och Jonas kommer ikväll.

Hoppas ni får en super bra helg.
Pussar från mig!


Lite bilder:

       



      

Postat av: linn

Julmysigt! =)

2009-12-11 - 11:48:37
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Åhh, vad synd! Vi ska gå kl 16. Annars hade vi kunna gå tillsammans =) Vi var förra året också, det var jättemysigt!

Jag är nästan klar med mina julklappar. Har bara Richard kvar, men vi har sagt att vi inte ska köpa så mycket till varandra, men nåt litet paket ska han få iallafall! =)

Jag är ledig under hela julen, vi kanske kan hitta på nåt?

Kram!

2009-12-12 - 09:15:05
URL: http://pernillaohlsson.blogg.se/
Postat av: Linn

Hihi ja vet :) skrattade huuuuuuuuuur mkt som helst!

2009-12-16 - 08:10:11
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Linn

Haha jaa, han är så söt han :)

2009-12-16 - 10:23:43
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0