Morning!!

2009-11-14 - 11:46:21
Shit vad trött och seg jag är idag, igen ska jag väl säga. Jag är jämt trött. Vädret är ju int etill någon större hjälp. När jag tittar ut så är det grått grått och åter grått. Det är så grått och mörkt att gatlyserna fortfarande är tända. Jag vet inte alls vad jag ska hitta på med idag?! Jag känner inte alls för att gå ut på promenad i detta gråa tråkiga. Sådana här tider på året ska man vara i varmare länder. Åh vad jag saknar att resa. Jag drömmer mig bort till sol, turkost vatten, snorkling och sand mellan tårna! Jag tittade precis på lite kort från jorden runt resan och då vill jag bara bort ännu mer. Suck och åter suck!!!

Här får ni också drömma er bort lite!



Brasilien!!




Australien!!





Fiji!!





Peru & Nya Zeeland!!





Singapore, Malaysia & Thailand!!



Postat av: Anna

Åhh vad härligt det där såg ut miafia! :D

2009-11-14 - 11:52:22
URL: http://annanorlin.blogg.se/
Postat av: linn

åh! Hur var det att hålla i en koala???? =)

2009-11-14 - 13:00:22
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej gumman! Å, vad härligt det skulle vara att få åka till nåt´sånt! Och pappa berättade igår att du och Johan kommer den 21 december. Vad roligt! Puss och kram till er båda!

2009-11-20 - 09:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0