Underbar dag!

2009-11-21 - 15:08:57
Jag kom precis innanför dörren efter en härlig promenad i solen. Det är helt underbart att solen lyser idag. Inte ett moln på hela himmlen än så länge. Det var ju ett tag sedan man såg solen sist så det var efter längtat och skönt.

Nu sitter jag och lyssnar på P3 och kollar runt lite på nätet. Men strax blir det lite mat och städning. Usch det ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig här just nu. Jag har inte vait så sugen på att städa på ett tag, men nu måste jag verkligen. Men usch vad tråkigt det är men det är skönt och fint när man äntligen är klar. Jag har jätte svårt att bara städa lite. Jag städar alltid super noga, skrubbar toaletten och dammtorkar som en tok. Så det tar sin lilla tid. Men jag har inget annat för mig så det är bara tt sätta igång.

I veckan har jag jobbat 3nätter så jag har varit lite trött, sovit ganska så dåligt. Men jag kan i och för sig sova massor men fortfarane vara helt jäkla slut. Det måste vara vädret men det är så jobigt att jämt vara trött. Jag kommer knappt ur sängen, ögonen vill inte öppnas.
Jag vara på SATS i veckan och tränade BodyCombat,  skit kul. Men jäkla vilken träningsvärk jag har nu. Hela ryggen värker. Det gör ont som fan när jag tar djupa andetag. Haha sjukt otränad är jag just nu. Jag har en gratis träning kvar där sen tänkte jag höra vad ett medlemskap kostar där. Träningen ska igång!

Om en vecka har jag planerat att åka hem till Småland och hälsa på. Jag hoppas på att få jobba lite på Comforta.
Jag har funderat på om man kanske skulle ta ett julbord när man är hemma. Ska kolla upp om någon är intreserad. Det ska bli jätte skoj att få komma hem och träffa alla. Jag saknar dom så. Äta mammas mat, mysa med undarana och gå på långa promenader med min älskade Röja. Kanske en utgång? Hehe vi får väl se vad det blir.

Nä nu måste jag sätta igång med städet annars blir jag väl aldrig klar.
Trevlig helg på er!
Puss Puss



                   



                    
Postat av: Martina

Mia fy fan vilket fult kort på mig....uhhhhh ser ju för fan ut som en fesk.....en fääääsk....sött.

Är de nu i helgen du kommer hem???Jag e på jobbet nu btw....seg å allmänt off.Saknar dig.Puss

2009-11-24 - 00:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0