Orkar inte.......

2009-10-09 - 17:01:54
skriva ett personligt jävla brev just nu!
Jag har förökt massa ggr att skriva ett personligt brev men det blir inte bra. Sen blir det inte lättare av att Johan inte tycker det är bra. Han bara tittade på det igår och sa: nä det här blir inte bra. Ahhhhhhh jag blir snart galen!
Så jag la det åt sidan idag. Får försöka imorgon igen.

Idag vaknade jag i hyffsad tid, runt 10. Det blev en morgon promenad i solen. Shit vilket härligt väder det har varit idag, helt sjuk. Älskar hösten när det är sådana här dagar.
Annars har ag städat till lite här hemma. Det var ganska så dammigt för vi har haft slut på dammsugarpåsar ett tag. Så nu är det lite renare.
Jag skulle gått en sväng på stan idag och köpt något för mitt presentkort på Gina men jag orkar inte. Tar det imorgon i stället. Ska försöka få med mig Johan på shopping, han behöver lite nya t-shirts me.
Nu strax blir det ett bad och sen när min Johan kommer hem ska vi ut och äta! Det ska bli så mysigt. Det var så länge sedan vi gjorde något tillsammans bara han och jag mer än att sitta hemma och glo på film. Längtar!

Igår fick jag ett samtal från en blomsteraffär om att jag har fått blommogram och de leveras under dagen. Jag kunde inte alls gissa vem det kunde vara ifrån. Lite nervöst och förväntansfullt. Vid 18 tiden kom dom och de var från Min syster Patricia och hennes familj! Hahaha hade jag nog aldrig gissat. Men gud så glad jag blev. Tack Tiza de va super fina!

Nu måste jag hoppa börja göra mig i ordning för mitt hjärta är snart hemma.
Trevlig helg på er!
Postat av: Linn

hihihihi =D vad roligt!!

2009-10-09 - 17:37:41
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Linn

tack! =) Jaa, han är super snäll och busig och underbar! :D

2009-10-13 - 14:48:44
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Hanna

Är så himla kul att få blommor!! :)

2009-10-13 - 20:56:18
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0