Semester!!

2010-08-19 - 10:17:44
Nu har jag semester eller jag är inne på sista veckan av mina två jag har i sommar. Just nu är jag nere i Småland hos mammsen och syskon. Vädret här är inte alls på vår sida, regn och mer regn. Vi har varit Jkpg och kikat lite och i går gjorde jag om mina naglar hos Tess =) så fina blev dom. Har tyvärr ingen sladd så jag kan lägga upp bilder just nu.

Idag fyller min älskade Mammi år!! Hurra Hurra Hurra Hurra!!!!
Vi bakade en tårta igår kväll som jag hoppas blir bra. Botten är kladdkaka sedan är det rabarber-hallonmousse och vitchokladmousse uppe på. Ska ta kort när vi ha dekorerat den.
Jag vet inte alls vad vi ska göra idag. Det regnar!! Så vi får väl se.

Innan vi kom oss ner till småland så vara vi uppe i Norr hos pappa, syskon och släkt på alla håll =) Det var så mysigt. Vädret var helt kanon. Vi hann med att fiska , åka båt, åka till farmor & farfar i SnakeLake, träffa faster & kusiner, kräftskiva och mycket annat kul =) Bilder kommer när vi har kommit tillbaks till UpTown.

Träningen står helt still just nu. Är ute och går men inte mycket mer. Men jag har beställt mig en intervalltimer på Gymboss.com =) En rosa!! Ska bli kul att sätta igång igen.
Sen kan jag berätta om ni inte redan vet det vill säga: Jag har fått en fast heltidstjänst på Media Markt =) hihihihi skönt!!! Pengar rullar in som det ska, det går bra nu!!!!!


Nä nu blir det en promenix! Ciao!




Postat av: Anna

usch vilket tråkigt väder! :( hoppas de blir fint innan ni far! :)

2010-08-19 - 15:25:22
URL: http://annanorlin.blogg.se/
Postat av: Patte

Grattis till jobbet!!! :D Glöm inte att sätta in bilder sen från alla resor! :D KRAM

2010-08-30 - 13:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0