Helt slut!

2010-02-23 - 20:46:36
Usch vad trött jag är när jag kommer hem från jobbutbildningarna. Men kul och fort går det =) Det är mycket "korvstoppning" men hoppas att de mesta fastnar.

Nu har vi ätligen valt ut tapeter till vardagsrummet. Så vi hoppas att dom hinner komma till helgen så vi kan tapetsera. Det kommer bli så skönt att få bort lite grejer från matrummet och få sitta och titta på tv i en soffa och inte på en stol.

Nä nu ska jag göra mig klar för sängen innan jag somna här. Imorgon blir det ännu mer utbildning så klockan ringer 06:00!

God Natt!!




Det blir dom här. Gröna som fondvägg
och den silver/vita på de andra väggarna.


   
   
Vi funderade på dessa men 
det blir lite väl rosa och flickigt.
Men så snygga!




   
Så här har vi det just nu i matrummet :S
Ganska så jobbigt och trångt.

Postat av: linn

det kommer bli najs =) håll samma tempo så kommer detta bli klart på en kvart!

2010-02-24 - 07:41:40
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Martina

YEAAAAAAAAAAAAAH!Nu jävlar e ni klara snart...så där på en höft;)

Så där som ni har i matsalen...så kommer min lya se ut när jag får den.Mouhahahah!Litet är bäst, har man allt på ett ställe.Ett bord en stol och en tv...perfe alá MÖrten!

Puasssss

2010-02-24 - 15:43:04
Postat av: sara

hej, jätte fin tapet det dära grönaktiga, vart har du fått tag på den? himla snyggt!

2011-01-11 - 00:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0