Renovering & Besök!

2010-07-01 - 22:24:06
Igår kom min mamma och plast pappa från småland. Dom ska vara här tills på lördag.
Idag har vi hunnit med lite i sovrummet som vi håller på att renovera. Vi ska måla väggarna vita och river en vägg till en garderob för att få in skjutdörrar istället. Så nu är hålet utsågat och reglarna på plats. Det år mycket kvar men det är skoj när man ser lite resultat.

Kl 15 idag så hade jag en tid på Makeup Store för sminkning. Det var skoj och jag blev super nöjd med resultatet. Jag köpte mig en ögonskugga, ansiktsvatten och ögonkräm för summan man får handla för. Ska köpa mer men inte just nu.

Sedan mötte jag up J, mamma och Jonas på stan. Det blev middag på en helt undebar Italiens restaurang som heter Il Furno. Alla tog pizza och dom var såååå goda =) Sen strosade vi lite på stan och hamnade på Framfickan som är en utebar/pub/restaurang precis vid ån här i Uppsala, så mysigt.

Nu ska jag hoppa isäng för imorgon ska jag till gymet och köra lite Cardio innan vi sedan ska dra oss ut till J's föräldrars stuga vid havet. Det ska ju bli kanon väder hela helgen =) Underbart!!!!

Ha det gott! Go'Natt!!


Renovering =)




Min sminkning från Makeup store & från lite annat från idag.





Ja men en sak till. GRATTIS TESS! Hon fyller 29 år idag! Hurra Hurra Hurra Hurra!!!!!

www.lifebytess.webblogg.se
Postat av: linn

vad kul med updt =) mera mera!

2010-07-02 - 20:41:31
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Tess

Tack Mia!!! Va glad jag blir!

2010-07-06 - 22:28:02
URL: http://lifebytess.webblogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0