Lägenheten!

2010-10-20 - 13:02:45
Nu är vi nästan klara med sovrummet. Dörrarna är uppe och igår satte vi upp en hylla över sängen. Det är så kul när det börjar hända lite.
Det som är kvar är gardiner, sängbord och att måla den bruna byrån vit.
Annars är allt som vanligt här. Hösten har kommit för länge sedan och nu har det höst fina vädret ersatts med höstrusk. Usch usch inge trevligt alls. Igår och idag är jag ledig. Det blir till att städa, börja måla den lilla byrån. Jag ska försöka hinna sola med innan jag ska gymma. Kan bli badminton ikväll med om J får som han vill. Vi får väl se hur mycket energi jag har.

Nu är det bara en vecka kvar till jag Ia och hennes bror tar flyget till Aten och Mario. Det ska bli riktigt kul med lite miljöombyte. Det kommer bli en del shopping och party. Sen ska vi heja på Ia's bror som ska springa Aten maraton på söndagen. Hade varit skoj att vara med men är inte riktigt i form.

På tal om träning så har jag börjat komma igång igen. Så skönt. Igår kväll blev det ett konditionspass på crosstrainern och magövningar på boll. Idag ska jag ta mig en promenad och sedan blir det gymmet lite senare. Det är så skönt att träna regelbundet. Jag blir piggare och mycket gladare. Men jag har svårt att få i mig ordentligt med mat. Jag äter för lite och lite fel tror jag för jag orkar inte så mycket som jag skulle vilja. Måste bättra på mig att äta mer.

Nä nu ska jag städa. Ha en super bra höstdag. I Västerbotten snöar det så trevlig vinterdag på er där uppe! X)

Min Martina kanske ska komma upp och jobba på MM över jul och nyår =) Ska bli så kul!!!
Postat av: Tess - Fitness o Naglar!

Fint det blir i sovrummet!

Skönt att vara igång med träningen igen! Som sagt blir man alltid piggare o har mer energi till att orka mer! Så gott!

Kram på dig!

2010-10-23 - 15:52:35
URL: http://www.tesssvedbom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0