24/9

2010-09-24 - 20:01:02
Jaha då var denna veckan snart slut. Jag är ledig i helgen så det ska bli riktigt nice. Hoppas på bra väder för när jag var ledig i tisdags så var det skit väder =( Jag är så väderberoende. På lördag ska vi på födelsedagsfest hos en tjejkompis som fyllt 29år. Det blir lite mat och massa dricka. Jag känner nog inte så många men ska bli skoj att lära känna lite nytt folk.
Det var massor med folk på jobbet idag så vi hade massor att göra. Min mage har dock inte mått så bra så jag hoppas den tar igen sig i helgen för jag vill inte jobba nästa vecka med kramp.
Jag har suttit och lekt med min dator och hittat min kamera. Det finns massa roliga effekter som man kan fixa med. Riktigt roligt. Man kan typ få det så här:
haha roligt va?!
Nä nu ska jag ta och plocka undan lite här.
Ha en bra kväll!
Postat av: Anna

Knäppis!! :P

2010-09-25 - 09:17:07
URL: http://annanorlin.blogg.se/
Postat av: linn

ja, din lilla plingus :P

2010-09-25 - 14:08:21
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0