HöstMys!

2010-09-18 - 23:05:30
Hahaha nu var det ett tag sedan jag var här igen. Vet inte vad det är men jag tycker det tar så mycket tid att skriva och läga up bilder här. Men jag kanske tycker det för att jag är inne så sällan så det blir så mycket varje gång??

Jag jobbar hela helgen så snart blirdet sängen. Vi har shop around the clock på jobbet i helgen och det är helt kaos!! Folk är fan inte kloka någonstans. Vi har billiga varor nästan varje timme som locktänger för 99kr lr hårtrimmer för 79kr. Folk köar timmar innan och beter sig dom djur när klockslaget är inne. Dom ligger på golvet och krälar för att få en jäkla hårtrimmer för 79kr. Sen blir dom sura och skriker och är otrevliga mot oss när dom inte hinner få något. Så jag ser inte fram emot att gå till jobet imorgon igen.

Hösten är verkligen här och et märks så väl på vädret och på mig. Jag är verkligen ingen höst/vintermänniska, jag blir trött något så in i norden och deppig. Men det är lite mysigt på samma gång. Alla färgade löv, och det är så skönt och fint när det är fint väder. Det luktar höst och fräscht. Men nu har det bara regnat i några dagar och det är bara blääääää.

Träningen går inte alls bra. Jag har typ bara tränat 2ggr sedan lesmills i Globen. Det var as kul ialla fall och det är redan inbokat till nästa år. Det var helt sjukt mycket folk och vilken känsla sen! Så cooolt!!!! Utgången i huvudstaden sen vara kanon kul men lite suddig här och där ;)

Nä nu blir det sängen för att jobba 9-19 imorgon igen med galna kunder :S
God natt gott folk!



 


Postat av: linn

mer uppdatering!! =) kul att få läsa om dig o dina dagar!

2010-09-19 - 00:53:55
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Tess - Fitness o Naglar!

Hahaha, lite suddigt här o där..... Hahahaha ja det kan man ju säga att det var...



Självklart blir det supersaturday nästa år igen!!!!



Folk e fan inte kloka, skönt att inte jobba i butik längre för det finns ingengräns för vad endel kan slänga ur sig o ändå måste man stå där med ett leende på läpparna o va trevlig....kunden har alltid rätt!! NOT!



E du höstdeppig Mia! Då får du göra fler grejer som hårförlängningen, det piggar ju alltid upp!

Gå på nåt nytt pass, gör nya övningar, nytt upplägg, sätt upp mål för träningen, ladda ny bra musik i lurarna!!! Pepp pepp pepp!!!!

Kom igen nu!!!! Jag har e överraskning som kan pigga upp men du får vänta några dar innan du får den! Hihihi...

Kram på dig!

2010-09-20 - 21:01:21
URL: http://www.tesssvedbom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0