Söndag 26/9

2010-09-26 - 12:49:51
Jag sitter fortfarande i morgonrocken =) Tess ringde och väckte mig vid 11 idag, tur var väl de annars hade jag nog sovit till efter 12.
Igår var jag och J på födelsedags fest. Det var trevligt och mycket nya människor. Men min mage krånglar fortfarande så det var inte så roligt. Men annars var det super trevligt.
Idag skiner solen så jag ska ta och klä mig och ge mig ut så en skön lång promenad. Man måste ju passa på för man vet ju inte när man får se solen igen.
Igår shoppade jag ju lite me. Jag har inte handlat underkläder på super länge. Jag testade massor på h&m men inget satt bra. Så jag gick till Twilfit och hittade två super fina bh:ar med tillhörande trosor. Dom kostade en del så jag köpte bra den ena nu. Men jag är så nöjd och dom sitter så bra.
Nä nu blir det en promenad i det fina höst vädret!
Ciao
Postat av: Tess - Fitness o Naglar!

Att sitta i morgonrocken en söndag kl 13 e faktiskt tillåtet Mia! - Ibland.... Hihi..



Kram på dig!

2010-09-27 - 21:22:48
URL: http://www.tesssvedbom.blogspot.com
Postat av: Anna

Svar: Tack söta syster! Jasså? Dom gardinerna är sååå snygga ^^ hihi Åh, hoppas det blir snart då! :) ppppuuuuuuuussssssssssss

2010-10-14 - 20:33:22
URL: http://annanorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0