Back on Track?!

2011-01-26 - 11:34:40
Ja detta med att blogg är inte riktigt min grej. Men jag ska väl försöka att skriva lite oftare än jag gjort. Jag har ju fått min blogg så fin, syster http://linnorlin.blogg.se som fixat den.
Slutet på året var bra. Jag åkte upp till pappsen över en helg där vi överraskade han på hans 50års dag. Riktigt mysigt. Sen han jag med en helg hemma i Småland oxå. Det är så tråkigt att jag har så lång till båda ställena. Men men sånt är väl livet ibland.
Julen firade vi hemma hos killens föräldrar och med min syster yster Martina. Hon jobbade på mitt jobb i ca 1,5månad under november - december. Det var så tråkigt när hon åkte hem, och sååååå tomt =´(
Nyår firade jag o J hos kompisar här i Uppsala. Det var super kul och vilken god mas, mums.
Det nya året har börjat bra. Träningen går super bra och jag är så peppad. Nu ska jag har beach kroppen 2011!
Min älskade Johanna fick en underbart söt liten kille, Anton. Jag längtar så tills jag kan åka hem och hälsa på och pussa på honom =) Grattis igen!!!
Idag är jag ledig. Det blev protein plättar och te till frulle. J åkte precis till jobbet så nu blir det till att städa och göra fint här hemma. Sen ska jag sola och boxas i kväll. Jag vill hinna på stan en sväng idag med. Gud vad fina grejer Village har fått in, jag blir helt till mig. Men jag får inte shoppa allt för mycket för jag ska ju till Jokkmokk första helgen i Februari och så ska ju jag och hjärtat båtluffa i Grekland i sommar =) Så jag måste spara pengar.
Nä nu ska det städas! Have a good day!
Postat av: Tess - Fitness o Naglar!

Hoppas eran tripp till Norr har gått bra!



Känner igen detta eviga penga sparande.... skulle ha gift sig rikt istället hahaha... ;)



kraaaam!

2011-02-06 - 01:06:15
URL: http://www.lifebytess.shapemeup.se
Postat av: linn

sv: hihi taaaack =)

2011-02-09 - 09:39:41
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0