Hösten är verkligen här!

2009-10-14 - 17:49:00
Nu var det några dagar sedan jag skrev. Men det har inte hänt så jätte mycket. Fredagen blev det mat ute med Min Johan. Il Forno här i Uppsala. Vi tog var sin stenungs bakad pizza, det var ok men inte jätte gott. Sen blev det en promenad och mys framför tvn.
På lördagen blev det lite shopping. Köpte dock ingenting vad jag kan komma på. Senare på kvällen möte jag upp Johan och hans jobb på en nattklubb här. Det var trevligt att få komma ut lite. Blev väldigt lugnt.
Söndagen var jätte soft. Vi tog oss en promenad till gamla uppsala och tittade på högarna som är vikinga gravar. Vid 18 tiden blev det middag hos hans föräldrar.

I veckan har jag gjort minsta möjliga. Jag är helt slut på dagarna, vet ej vad det är. Trött när jag går upp. trött hela dagen och trött när jag går i säng. Hmm måste va höst vädret som spökar. 
Natten som var jobbade jag. Det var en väldit lugn natt men det gick hyffsat fort ändå. Så idag är jag trött. Sovit super dåligt och gick upp tidigt, kanske lite för tidigt. Det har blivit massa tv tittande idag. Hjälpte Johan att hämta bilar dom hyrt som dom har nu när dom åker till Sundsvall på inventering med jobbet. Så ikväll, natt och tills imorgon kväll är jag ENSAM! =( Inte alls skoj.

Nä nu ska jag ge mig på att skriva mitt CV och personliga brev igen. Ha en bra kväll!
Ciao Ciao!!
Postat av: Hanna

Hittade du nånting på stan med Madde? :)

2009-10-19 - 21:51:24
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0