Utbildning & Slipdamm

2010-02-21 - 10:26:30
Här händer det mycket. Vi har nu målat fönster och lackat element så nu är allt så vitt och fint. Vi har inte bestämt oss för tapeter än. Jag ska idag gå och hämta lite mer prover men imorgon måste vi ha bestämt oss för vi vill börja tapetsera nästa helg.

Annars så har jag hat min första utbildningsvecka på MediaMarkt. Det har varit skit kul. Mycket att lära och många att lära känna. Torsdag-Fredag hade vi Teamdays med hela varuhuset i Högbo Brukshotell utanför Gävle. Shit vilket ställe, jätte god mat och super fina rum. Vi trodde vi skulle få bo på vandrar hem eller i en stor gympasal men inte. Skönt var väl de. Vi fick lära känna varnadra genom att ha en slags femkamp. Det var hur kul som helst :D
Nästa vecka blir det ännu mer utbildning. Jag kommer va helt slut men kommer bli så skoj.

Nu ska jag gå ner til tvättstugan och slänga in en tvätt och sedan ta en promenad. Det är sol ute! helt underbart. Lika bra att passa på innan de börjar snöa igen.

Puss Puss!!



        
Postat av: Martina

Hihihih sååå fint det kommer bli när det är klart:) Nu ska jag sova är trött och har feber. Saknar dig kära syster.Pusss älskar dig

2010-02-21 - 22:34:42
Postat av: linn

vad duktiga ni är!! =) kommer bli jättefint!

2010-02-22 - 07:56:26
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Kommer bli skitsnyggt! Det är kul att hålla på och måla och greja, men alltid jobbigt att bo mitt i renoveringen. Men det går ju ganska fort och så kul när det är klart! =)

2010-02-28 - 11:50:53
URL: http://pernillaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0