Sol!

2010-08-20 - 09:41:28
Vill bara medela att idag är det sol! =) inte jätte soligt men ändå ljust och sol emellanåt.

Jag saknar och längtar efter grekland något så grymt. Det gör ont i mitt hjärta när jag tänker på hur varmt, skönt, god mat, kvällarna, vattnet, stränderna allt!! usch vad det är jobbigt. Detta vara sista och enda sommaren jag inte åkte iväg. Jag mår så jäkla mycket bättre när jag får åka iväg några veckor. Det tycker jag att man är värd oxå när man har slitit hela jäkla kalla höstern och vintern. 

Nä nu blir det promenad och blåbärsplockning.



                                 

                             Korfu -07
                           
Postat av: linn

svar: ååh tack syster :D !!!!!!!!

2010-08-26 - 09:56:15
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0