Renovering och massa jobb!

2010-07-28 - 19:19:39
Nu var det ett tag sedan jag skrev igen nu kan jag inte skylla på solen för den har inte varit framme den senaste veckan. Nu skyller jag på jobb istället. Jag har jobbat sjukt mycket de senaste 2veckorna. Jobbade 5nätter irad och gick sedan på samma dag och jobbade på MM och hela helgen. I söndags gick jag på natt efter MM och så blev det jobb igår på MM. Nu är jag ledig 2dagar men jobbar natt i helgen igen. Sedan har jag bara 1veckans jobb på MM innan jag har 2veckors semester =) Jippi!!

Första semester veckan blir det att åka upp till Pappa + syskon, faste, framor&farfar mm uppe i Umeå. Ska bli riktigt roigt. Andra veckan blir det att åka söder ner till Mamma + syskon i småland =)

Annars har vi fixat och grejat i sovrummet. Målat och spacklat som tokar. Hoppas på att det blir klart snart, jag vill inte bo i student storlek längre =(

Idag har jag varit och shoppat lite spring grejer. Det blev ett par byxor, linne, lukt bollar till träningsväskan så att det luktar gott i den. Det blev också ett par löparskor med ett chip som man kopplar till iPhonen som mäter hur långt du springer, hastighet, medelhastighet, hur mycker kalorier du bränt mm =) Får se om det blir en runda redan ikväll.
Varför köper jag ett par skor med chip? Jo för att jag ska söka in på en utbildning till hösten och då måste man göra ett fystest. Så nu måste kondisen fort som attan upp =) haha får se om jag lyckas. Utbildningen är en 2årig KY utbildning som heter Hälsoutvecklare. Där blir man personligtränare, coach förelärare mm. Men det är ju inte ens säkert att jag kommer in.

Nä nu blir det till att plocka iordning här hemma och strax börja med middagen så min J får sig lite mat när han kommer hem från jobbet.
Btw, imorgn blir det bio i Stockholm med Maya =) Eclipse.



                                       
                     Nike skor med chip,Nike byxor, linne och lukta gott bollarna.



                                                 
                    Detta är min favorit Smoothie just nu. Den är gjord på fryst mango frysta hallon
                   lätt vaniljyoghurt och proteinpulver banan. Det är så sjukt gott =)
                   Super innan lr efter träning.


Ha en bra kväll!!



Postat av: Anna

klart du kmr in, du är så duktig! :D LÄNGTAR!

2010-07-29 - 06:41:15
URL: http://annanorlin.blogg.se/
Postat av: linn

Skriv hur mkt du har av alla ingredienser i smoothie:n =)

2010-07-29 - 19:55:41
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Tess

Smoothien är ju sjuuukt god!



Kul med lite nya träningskläder, det gör ju så att man vill ut o träna direkt!! O fan va smart med chippet i skorna !

Du får berätta hur det går med träningen sen!



Kram

2010-07-30 - 17:36:34
URL: http://tesssvedbom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0