Vardag!

2010-09-01 - 22:25:00
Nu är semestern slut och allt börjar bli vardag igen. Jag har börjat jobba på min nya heltidstjänt och första veckan hade vi mellandagsrea på jobbet. Tror ni jag hade ångest när jag fick höra på julmusik och ha tomteluva på?! JA är svaret som ni kanske redan vet. Jag är depp för sommaren är så gott som slut och så kommer man till jobbet och måste ha jul =(

Jag har börjat träna igen, lr jag började och blev förkyld så jag har tagit det riktigt lugnt hela veckan med ingen träning alls. Men jag har börjat med att ta övningar från
www.bodyrock.tv Shit vad jobbigt och vilken träningsvärk jag haft. HÄRLIGT!!! Så det tänkte jag fortsätta med. Imorgon kommer Tess http://www.tesssvedbom.blogspot.com/ hit för att på fredag bege oss till Stockholm för LesMills träningskonvent i globen hela lördagen. Det kommer instruktörer från hela världen. Det kommer bli så roligt men jag hoppas att jag mår bra tills dess och att jag kommer orka. Sedan blir det ju lite fest på kvällen i våran huvudstad. Ska bli nice =)

Nu är vi äntligen klara med sovrummet lr ja så långt det går. Vi har beställt skjutdörrarna som ska upp i garderobsöppningen. Sedan ska det bara upp lite gardiner och så har jag hittat två sängbord på Ikea som ska få flytta in där med. Så nu ska vi börja ringa runt och kolla efter några bra hantverkare som kan ta sigan vårt badrum som vi ska kakla. Nu är det plastmatta i hela som inte så så tjusigt. Kommer att kosta en del dock. Men men kommer bli fint när det är klart sen.

Nu får ni lite bilder från sommaren och från lägenheten.
See Yaa!!


Semester i Norr!
   


   

    

    

    


Semester i Söder
    

    




Sovrummet, FÖRE!
  

EFTER!
  
Postat av: Anna

wii va roligt med bilder!!! :D Vad fiiint det kmr bli med skjutdörrar! ;D

2010-09-02 - 11:25:49
URL: http://annanorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0