Lördag!

2010-11-13 - 22:24:48
Jag är lite rastlös i kväll. Det  känns inte alls som lördag, kan vara för att jag jobbar i helgen.
J sitter och titta på Sagan om ringen den 1:a. Han har säkert sett den 10 ggr och tycker den är lika bra varje gång. Jag tycker oxå den är bra men är inte alls sugen på att kolla på film.

Det blev en liten promenad i höst kylan innan. Jag tog på mig massa kläder men så var det inte så kallt ute =) Men det var skönt att få komma ut lite. Det är synd att snön snart har försvunnit helt. Det blir så grått och tråkigt då. Men det är ju inte December ännu så jag hoppas på mer snö snart.



Jag har ju varit iväg en sväng till Aten. Det var hur skönt som helst. Vi åt frukost på ballkongen varje morgon, så mysigt. Det blev lite shopping, massa Freddo i solen och lite fest. Mest så bara mös vi runt i solen. 6 dagar gick så jäkla fort o vips så var man på flyget tillbaks till kalla Sverige.


Är det någon som har börjat köpa julklappar ännu? Jag har inte det! Vet inte vad jag ska köpa alls. Så min kära släkt, läser ni detta så skicka ett litet mess till mig om vad ni vill ha.


Träningen går sådär, igen! Jag har jobbat en del och så har jag varit lat/ ej haft motivation att ta mig till gymmet. Men igår var jag och hjärtat där och det kändes jätte bra. OH Jesus vilken jädrans träningsverk jag har. Så skönt. Hinner dock inte träna i morgon innan det stänger men på måndag då ska jag dit.


Nä nu har jag skrivit lite av varje =) haha vilken soppa!
Ha en fortsatt bra helg!




Postat av: Tess - Fitness o Naglar!

Va!!! Lat o ingen motivation!!! Ta dig i kragen nu Mia o kör på! Äh, jag vet vad du sa om efter nyår.hahah :)

Kram på dig!

2010-11-15 - 21:14:50
URL: http://www.lifebytess.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0