23 September

2010-09-23 - 11:52:40
Idag är jag hemma från jobbet, har magsjuka =( Inte alls kul. Jag mår mycket bättre som tur väl är så imorgon blir det jobb. Det är så tråkigt att vara sjuk. Man orkar knappt göra något och alla jobbar.

Jag försöker lära  mig min Mac, det år inte det lättaste. Men det börjar ta sig. Det ända är att jag inte hittar vart jag får igång kameran?! någon som vet?

Så idag kommer min dag bestå av att sitta/ ligga i soffan och kolla på tv lr surfa. Jag måste ta mig till affären för att köpa lite mat och så ska jag försöka städa lite med.

Nä nu blir det en film! Ciao!
Postat av: Anna

Sv: Jag vet inte! T slutar ju jobba nu snart och det kmr vara jag som behöver lägga ut för honom, så de vi gör nu är attr lägga undan pengar för att klara oss. Så vi har inga pengar alls att fara iväg nånstans! :(

2010-09-23 - 12:48:19
URL: http://annanorlin.blogg.se/
Postat av: linn

sv: jaha okej =) Jag har nyss städat lägenheten!



Jo den blev jättegod, tyvärr smakar den mer som äppelmos än kräm = hade i för MYCKET potatismjöl :( ... Men annars är den go :D

2010-09-23 - 13:18:12
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Murran

Magsjuka?!stackare:(hoppas du känner dig bättre. Pusss

2010-09-24 - 07:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0