Höst......

2008-10-03 - 19:16:10

Då var det fredag igen. Hur skönt som helst men samtidigt ganskaså tråkigt.
Jag tycker det är skönt att få va lite ledig och inte behöva stiga upp kl 04:50 imorgon men det är så tråkigt här, finns inget alls att göra. Det som är bra med jobbet är att man har folk omkring sig och kan prata och skratta. Här hemma på landet utanför världens tråkigaste lilla håla finns inget att göra. Det är så dött, tyst och bara så trist. Jag har försökt att ragga upp någon som vill  ta en fika och bra prata. Men alla verkar upptagna med sitt. Alla verkar ha ett sånt "fullt upp att göra hela tiden" liv. Det vill jag med ha, jag vill med va påväg någonstan, till någon. Men så är det sällan här, vet inte riktigt varför. Kan det va för att det är en liten håla man bor i eller??? Det känns ganska så ensamt imellanåt.
Jag är nog en person som vill att det ska hända saker hela tiden. Det är tråkigt att vara ensam, vist är det skönt ibland men för det mesta så är det tråkigt.

Just nu sitter jag i köket, har precis kommit in från en promenad i skogen med Röja. Det är helt underbart ute, vädret, färgerna och lukterna. Hösten är en underbar årstid allt är så lungt och stilla.
Man blir väldigt shoppar sugen vid den här tiden på året. Det finns så mycket fina tröjor och skor jag blir helt snurrig. Tänk dig ett par jeans en snygg stickad tröja och ett par läckra stövlar, super snyggt.
Och mysfaktorn stiger på hösten med. Massa levande ljus, pojkvännen ner kurade i soffan med en god kopp te. 



 

Jag har hittat en tatuering jag är väldigt sugen på att gör. Men jag ´är inte hundra ännu.

Vad tycker ni?

Postat av: Linnéa

Lägg upp en bild på tatueringen.. ;)

2008-10-03 - 19:33:42
URL: http://thisisnea.blogg.se/
Postat av: Anna

d måste tatuera in den! :D så snyggt!

2008-10-04 - 02:04:07
URL: http://annanorlin.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Den var verkligen jättefin!! men kanske göra nån liten ändring så att den inte är exakt likadan som någon annan redan har?? Snodde förresten din idé om bebisbild.. :P Hemskt vad söta ungar det blir... haha..

2008-10-04 - 22:12:29
URL: http://thisisnea.blogg.se/
Postat av: Mia

Ska inte göra den precis som på bilden.

2008-10-07 - 11:41:03
URL: http://edstrommaria.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Ascool! Tycker det är jättesnyggt med tatueringar, men jag skulle aldrig kunna bestämma mig för vad jag skulle vilja göra... =) Hoppas allt är bra med dig! kram!

2008-10-27 - 07:56:28
URL: http://pernillaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0