Slut på helgen....

2008-10-05 - 21:14:27
Ja då var det måndag imorgon igen. Varför måste helgen gå så fort?
Min helg har varit helt okej. I fredags blev det fika inne i Jkpg med två kompisar. Super trevligt och mysigt, hur mycket folk som helst.
I lördags så var det höstmarknad här in the big city Skillingaryd. Det är inte så mycket att ha plusa att det är samma skit varje gång. Jag tog mig en runda och som vanligt så kom jag hem med en påse marknadsgodis.
Sen blev det att sova en stund för jag skulle jobba 21-07 på ett äldreboende. Men ack, det blev inte mycket sömn, sån hemsk rethosta, jag dörrrr. Men men det gick bra att jobba ändå för det var så otroligt lugn.
Dom har fått sig en ur go massagestol så jag tog mig en åktur. Fan så skönt vill ha en sån hemma. Kl 07 tog jag mig hem och sov sen ganska så gott.

Vaknade 13 idag av att jag var såååå hungrig, hehe. Frukost är det bästa målet på hela dagen och jag kan äta massor.
Det hade kört ihop sig på gymmet i kväll med så jag fick hoppa in för en tjej som skulle haft fartfylld gympa. Jag köra ingen gympa så det blev en lite överraskning för dom som kom för att gå på gympa. Jag var orolig att flera stycken skulle gå ifrån när jag medelade att det blev box i stället för gympa men inte då och dom tyckte det var jätte roligt.

I veckan blir det till att jobba kväll, underbart att slippa gå upp kl 5 på morgonen. Det blir till att träna på förmiddagarna hela veckan för nu måste jag komma igång. Jag vill ner ca 5kilo innan vi åker. Kommer bli tufft för vi åker ju om 6veckor :S haha men jag ska kämpa på.

Nä nu ska jag strax hoppa i säng.
Go'natt!!!



Postat av: linn

Tack! :) jaa! jättesynd!!! Saknar er :(

2008-10-05 - 22:14:27
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Anna

hihi du är så duktig! ^^

2008-10-05 - 22:53:01
URL: http://annanorlin.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv; Den har varit super! Jag har vart med kompisar sne har jag bara legat hemma och degat och sett på film, super härligt! :D pussssssss

2008-10-05 - 22:54:32
URL: http://annanorlin.blogg.se/
Postat av: Hanna

bara 6 veckor kvar? tiden går fort! :)

2008-10-07 - 12:58:54
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej gumman!

HUUUUR kunde jag glömma dig på din födelsedag! Oförlåtligt, men jag tänker ofta på dig. Ha det så bra och hoppas att du hade en rolig dag! Pussar och kramar!!!!

2008-10-08 - 15:43:04
Postat av: Linnéa

Jag jobbar fortfarande på Peltor, men jobbar natt nu för tiden... så nu får jag inte se solen mer, eftersom den inte gått upp när jag slutar och har gått ner när jag vaknar.. :P

2008-10-08 - 20:42:46
URL: http://thisisnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0