God Morgon!!!

2009-12-17 - 10:12:30
Åh vilket underbart väder vi har nu. Det har kommit ganska mycket snö och det är kallt ute, -6 just nu. Solen skiner, kan det bli bättre?
Jag har jobbat dag denna veckan och är nu ledig idag och imorgon och jobbar sedan helgen. Johan är också ledig idag men har åkt iväg med sin pappa en runda för att leta lite julklappar. Jag ska strax kila till äffären för att köpa lite ingridienser för att baka lite pepparkaksmuffins igen ;) Vi ska nämnligen på till Johans farmor och farfar senare i eftermiddag så jag vill ha med mig lite gott fika.
Ikväll sen ska vi gå på bio, En julsaga av Disney. Det ska bli kul för alla som sett den säger att den är super bra. Vi ska se den i 3D också =)

Annars häder det inte så mycket. Jag har några julklappar kvar men får nog vänta tills vi får lön nu innan jul för att ha råd me dom sista. Och på söndag tar vi natt bussen upp till Umeå!! Åh jag längtar så mycket. Saknar min älskade Pappa och alla andra så klart ;) Det går så långtid i mellan vi ses. Hoppas det är ycket snö så vi kan åka scooter och lite skidor. Hundspan var ett tag sedan nu och johan har aldrig åkte de, vore skoj för han. Vi får väl se vad det blir helt enkelt.

Nä nu måst ejag gå och handla. Ha en underbar dag!
Puss.




GRATTIS ISABEL!!! Idag fyller min lillasyster Isabel 14År.
Postat av: Susanne

Hej gumman! Ja, tänk vilken ängel hon var då?! Men nu är det andra bullar, jajamänsan! Och nu ses vi snart, idag är det närmare 20 minusgrader och vi har äntligen fått snö. Solen skiner dessutom! Pussar och kramar

2009-12-17 - 12:00:04
Postat av: lotta

det låter som det flyter på bra hos dig, gumman :) längtar tills du kommer hem! då får vi hitta på något riktigt kul! var rädd om dig! puss

2009-12-17 - 12:50:51
URL: http://lottadavidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0