God Morgon!

2009-11-12 - 10:07:15
Åh jag är helt slut idag. Trött som bara den och fryser hela tiden.
Idag gick vi upp 7 för att tvätta. In me en maskin och sedan ut på en promenad. Nu har J gått till jobbet så jag får ta hand om tvätten själv. Gör mig inte så mycket bara lite tråkigt att va själv.

Igår blev det Badminton, så jäkla skoj. Gick hyffsat bra men känns att det var ett tag sedan man spelade på riktigt. Vi ska försöka gå varje Onsdag framöver.

Helgen som varit va super. Jag möte upp Tess och Björn hemifrån på All för Hälsan mässan i Älvsjö på fredan. De va skoj att gå omkring där och titta på allt och alla som var där. Men vi blev lite besvikna på utbudet. Vi saknade en del kommande redskap och kläder. Fanns lite men inte mycket alls.
När vi va klara där åkte vi förbi i Stockholm och hämtade upp Ia. Hon är en kompis från Linköping som jag lärde känna på korfu när jag bodde där. Mario kunde tyvärr inte komma men det får bli en annan gång.
Det blev matlagning och massa prat. Sen blev det en drink lr 5 för killarna på ett ställe här i Uppsala som heter Terassen. De va trevligt.
Lördan bestod av shopping och fest. Jätte skoj. De komma massa skoj folk. Maja och Andre från Umeå har precis flyttat till Stockholm så dom kom förbi en sväng också. De va roligt att se dom, va nog 2år sedan sist.
På söndagen så åkte dom hem igen :( jätte tråkigt och tomt men hoppas vi ses snart igen.
Just då kändes det att jag saknar alla hem ifrån. Tänk va allt hade varit perfekt om de va lite närmre. Jag längtar tills jag åker hem nästa gång när jag kan träffa alla mina nära och kära.

Nu i veckan så har jag jobbat 2nätter. Jag va så trött. Men det gick ju bra i alla fall =) Nu är jag ledig tills på måndag då jag har 2nätter sen är jag ledig en och jobbar torsdag natt me.
Jag är lite sugen på bio i helgen men vi får väl se vad J känner för. På lördag blir det en sväng till en inflyttningsfest hos en kompis till J. Blir nog ganska så lugnt.

Nä nu väntar tvätten på mig.

Ciao!!!







Här är lite bilder från festen i lördags =)  Tack alla för jätte fina in/utflyttnings presenter!!!



Postat av: linn

vad kul =) Fina bilder!! kan du ta kor tpå lägenheten? =)

2009-11-12 - 10:23:07
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Anna

Håller med Linni! Ta kort på lägenheten så vi får se! :D

2009-11-12 - 11:28:13
URL: http://annanorlin.blogg.se/
Postat av: Hanna

Mej är det inge fel på. Det är Emil som har varit sjuk i över två månader. Jag ärinte ens förkyld...

2009-11-13 - 14:23:38
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0