Jaha...

2009-11-28 - 16:16:21
då var jag själv hemma igen. Johan precis iväg på julfest med sitt jobb. Känns så tråkigt att inte ha ett skit att göra, som vanligt. Men men jag får väl börja ta fram adventsakerna.

Idag blev det lite julklapps inköp =) men gud va svårt det är. Det var så mycket folk på stan me, usch. Blir en sväng imorgon med.

Vi har köpt lägenhet nu. Eller Johan har jag bara hänger på. Känns inte riktigt som det är min men det kanske kommer. Det blev en 2:a på 61kvadrat. Ganska så fräsch men vi ska renovera den lite med. Kommer riva ner en vägg i köket, kakla och fixa till luckorna lite. Badrummet ska vi kakla för där är det bara plast och badkar ska ut och in me en dusch. Jag hade gärna behållt badkar men det är så litet så de får bli dusch. Så vi har en del att fixa med om ett tag. In flyttning blir i slutet av Januari.

Nä nu sk ajag ta och sysselsätta mig lite.
Trevlig helg. Kram!



Postat av: Linn

vad kul! =) Blev det fint julpyntat?

2009-11-30 - 09:57:17
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: lotta

ååh, vad kul gumman! men det betyder ju såklart att du inte kommer hem, så lite ledsen blir jag :( men är glad för din skull!! får ju komma och hälsa på istället!! :) kram

2009-12-01 - 11:20:08
URL: http://lottadavidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0