Redan slut..

2009-11-05 - 21:22:57
på denna vecka, lr snart i alla fall. I dag har det varit en hektisk dag. Jag har tvättat, städat och bakar 5 limpor matbröd. J och jag tog oss en kvälls fika med några skivor bröd och tomtegröt. De va jätte gott =) MEn nu är jag helt slut. Ska bara torka golven och sen blir de duschen och i säng. De tar på krafterna att va i gång hela dagen. Plus att jag har träningsvärk i rumpa, ben, rygg och höger arm från att jag och J spelade badminton igår. Haha fan va kul de är men gud va länge sedan sist. Jag spelade de när jag gick på högstadiet och tvälade en del me. Jag var väl hyffsat bra. Men så kul att spela igen och fy va otränada jag är just nu. Jag orkade ingenting =S pinsamt ju och plus att jag är en as dålig förlorare. Jag blev as sur på J me för han kör så fullt spela och han måste ju verkligen vinna me. Kan ju inte förlora mot en tjej ju, så jag surade ihop ett tag där men sen va de bra.

Imorgon äker jag till Älvsjö för att gå med Tess och Björn på Allt om hälsa mässa. De ska bli skoj. Och sen ska vi åka och hämta upp Ia i Stockholm och sen hit till oss. FÖr på lördag blir de party här. Kommer lite folk från alla möjliga håll. Lite småläningar några norrläningar och så klart lite uppsalabor :D De ska bli super skoj. Hoppas min Martina kan komma me. Men inte säker än.

Jag var hos frisören idag me, lr hos en elev. Det blev jätte bra, super nöjd :D Ska bara få koll på hur jag ska fixa de hehe men de blir nog bra.
Nä nu somnar jag snart.
 
Go'natt gott folk!!!


Jag som städar idag och samtidigt går in mina nya pumps ;)
Postat av: linn

vad fin du är :) hihi!

2009-11-06 - 08:58:32
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Susanne

Snygga pumps Mia! Iallafall så har jag beställt en bok till pappa om svenska fåglar där man kan knappa in alla arter och få höra hur de låter dessutom. Hoppas han blir glad för den. Lite annorlunda åtminstone. Så då får flickorna ge den från er också. Den heter Svenska fåglar om du vill leta upp den på internet för att titta. Hoppas att du får en riktigt rolig helg med dina vänner! Puss och kram, ha det bra och hälsa Johan! PS pappa nämnde att du skulle vilja komma hit upp i jul, det vore jätteroligt! DS

2009-11-06 - 10:08:40
Postat av: Anna

Jaa, säger samma sak som mamma ang farsdag! Och JAG VILL OCKSÅ ATT DU KOMMER TILL JUL!! :D :D

2009-11-06 - 10:15:35
URL: http://annanorlin.blogg.se/
Postat av: lotta

åååh fina skoooor! och vad du är duktig gumman!!! :) saknar dig!

2009-11-06 - 22:50:57
URL: http://lottadavidsson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha, snygga! Jag vann i sten-sax-påse igår och andreas blev skitsur. haha

2009-11-07 - 14:47:38
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0