CV?!!!

2009-10-08 - 16:43:34
Igår hade jag en helt underbar dag. Sov till kl14 men var så trött när jag vaknade. En granne beslöt sig för att borra kl 09:00. Jag hade precis somnat efter min första natt på jobbet. Låg vaken och lyssnade på borrandet i ca 1h. Inte så skoj.
När jag vaknade var det bara att sätta igång med att baka och dona här hemma. Johans familj skulle komma på fika på kvällen. Det var jätte trevligt och jag fick jätte fina blommor och lite slantar som vär väl behövligt. Ett presentkort på Gina fick jag också. Av min Johan fick jag ett presentkort på en spa behandling på 90min (ska bli så skönt) och idag damp Dirty Dancing ner i brevinkasstet. Johans pappa hade köpt två st tårtor, shit vad gott de var men gud va mätt jag var sen. Jag hade ju bakat bullar kakor och kärleksmums också.
Det var jätte trevlitg att alla kunde komma. Saknade dock min familj jätte mycket. Jag fyllde ju inte jämt lr så men det hade varit så mysigt att få ha dom här. Men jag fick ju prata med alla och det var jätte skönt.

Tack Alla för en underbar födelsedag, och tack för alla gratulations mail, sms och samtal. Det betyder jätte mycket!

Idag sov jag ut, vaknade 11:00. Tittade lite på tv och sedan blev det en härlig höst promenad i det helt underbara vädret. Det är så fint när solen tittar fram.
Nu ska jag försöka skriv cv. Jag tänkte skicka in de till Intersport, Stadium, Coop oh MediaMarkt här i Uppsala. Men jag är helt kass på att skriva cvn. Hur börjar man? och hur får man det att låta bra? vad ska man ha med och vad ska man absolut inte ta med???
Jaja jag får sätta mig och spåna lite. Det får bli som det blir.

Mitt hjärta har inventering på jobbet idag så han kan bli jätte sen. Men går allt som det ska så kan han va hemma till 20, hoppas hoppas.
Det är snart helg med. Inte för att det känns något skillnad på helg och vardag för mig just nu men det ska bli skönt ialla fall. Jag har funderat på att gå ut på lördag. Men vill ju inte gå ut själv. Hoppas jag hittar någon som är lite sugen på att hänga me.

Trevlig helg!!!!
Postat av: Linn

Mia du ska GÅ till affärerna ;) Skicka in den via mail & ge ett i handen! :D Då blir de glada.. Och RING ofta, gå dit och fråga ofta!

2009-10-08 - 17:36:45
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Hanna

Söka jobb är skittråkigt och arbetsförmedlingen ännu tråkigare!

2009-10-09 - 12:26:26
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0