Städ, tvätt och handling!

2009-10-23 - 11:35:27
Fredag idag och det är städ och tvätt dag. Vi gick upp 07 för att tvätt. Tvätten är strax klar och det är bara till att dammsuga och torka golven sen är det skinande rent här.För en stund i alla fall, jag tycker det blir så skitigt fort vid den här årstiden.
När vi är klara så blir det storhandling på Ica. Det är alltid lika kul tycker jag men går ju åt en del pengar bara. På tal om pengar så va min lön super kass. Jag har inte jobbat så mycket men trodde de skulle va lite mer. Så jag blev rätt deppig. Jag kan inte göra hälften av de jag ville. Behöver köpa massa vinter kläder och gå till frissn. Vet ej vad jag ska prioritera nu. Usch vad jag hatar att aldrig ha några pengar. Jag kan inte göra ett skit. Jag måste hitta mig ett heltids jobb snarast. Om någon har några tips lr känner någon som vet om jobb så hör gärna av er.

I helgen blir det jobb. jag börjar 20:45 ikväll och går av söndag morgon. Kl 14 på Söndag så ska jag vara på staionen här i Uppsala för att hämta min lilla syster som ska hälsa på i några dagar. Det ska bli jätte roligt måste bara hitta på någon skoj vi kan göra. Hoppas på lite bättre väder me.

Annars har det inte hänt så mycket. Lite jobb och inte så mycket annat.
Nä nu måste jag kila ner till tvättstugan och ta upp sista tvätten.
Trevlig helg!!
Postat av: Hanna

du kan få numret till en tjej som klipper elevbehandlingar om du vill? tror det kostar typ 140 kr.

kan man inte garantera att det blir tipptopp men kanske skönt med en toppning iaf.

annars kan jag ställa mina talanger till förfogande ;)

2009-10-23 - 22:19:46
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0