flyttat......

2010-01-08 - 11:35:57
Ja nu har vi flyttat ut ur lägenheten på stan och bor just nu i källaren hos J's föräldrar. Det är ganska så mysigt faktiskt men lite trångt.
Jag har varit och städat lägenheten två dagar i rad. Shit vad tid det tar när man är själv. Men igår så väntade jag tills J slutade jobbet så åkte vi ditt tillsammans. Vi blev klara kl 00 igår. Så skönt att ha det färdigt nu och slippa ha det att göra varje dag.

Jag har inte så mycket jobb just nu men ska jobba några nätter i slutet på månaden. Kan ju komma något innan me, man vet ju aldrig. Igår bokade jag flyg till Umeå. Tittade på tåg först och tyckte det var hyffsat billigt men sökte på billiga flyg och hittade flyg för 200kr billigare :D Gud så skönt att slippa sitta på ett tåg lr buss i flera timmar. Så det 2:a Feb så tar jag mig norr ut till umeå och sen vider till Jokkmokk för marknad. Det ska bli riktigt skoj. Har sagt så länge att jag vill åka men har aldrig blivit av. Jag ska neråt i några dar me innan jag drar mig norr ut. Jag har inte varit hemma sen i Sep lr vad det nu va. Så det ska bli skoj att få träffa alla igen.

Vi får ju den nya lägenheten den 26e Jan så nu ska vi ut och kolla tapetaer. Det blir till att tapetsera om i sovrum och vardagsrum först. Ska bli skoj att få fixa till lite på en gång. Sen ska vi riva en mellan vägg i köket och göra en avlastningsbänk och fixa luckor, kyl & frys och annat smått och gott. Badrummet ska me fixas. Ut me badkaret och kakla mm. Ska bli skoj när det är klart. Jag hoppas vi kan göra allt klart ganska så fort så kan kan njut aav det sen.

Nä nu ska jag ut i kylan en sväng, 10- idag inte så farligt som igår när det va 20-. Ska och köpa mig ett par termobyxor senare så jag har varma kläder till Jokkmokk.

Ciao Ciao!!



Postat av: Linn

kul att fixa o dona :)

2010-01-08 - 12:05:54
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Hanna

på fujidirekt.se

2010-01-12 - 14:23:06
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0