Hej hopp gummi..... ;)

2010-01-28 - 09:48:50
haha shit vad jag inte är bra på att uppdatera. Men jag har haft massor att göra med flytt och en en del jobb och så.
Nu sitter jag i vår nya lägenhet som vi har sovit i första natten. Det känns jätte bra. Finns ju en del vi ska göra men det får vänta lite.
Nu ska jag strax åka till bussen för att åka hem till Skillingaryd och hälsa på över helgen. Sen bär det av till Umeå och Jokkmokk.
Jag har inte varit hemma sedan i September förra året så det ska bli riktigt skoj. Saknar alla så mycket.

Nä nu måte jag fixa det sista innan skjutsen kommer.
Ha en underbar dag i snön.
STOR Kram!!!



Postat av: Hanna

ni får komma och hälsa på oss någon dag nästa vecka om johan slutar tidigt någon dag! :)

2010-02-10 - 23:02:49
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Linn

svar: jaaa =) Men nu blev de ingen bio :( ... hehe läs på min blogg why ;) btw. du MÅSTE bli bättre på updt bloggen nu! Vill se bilder på FÖRE och EFTER på lägenheten!

2010-02-11 - 11:12:25
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0